Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind synes å gjøre det de kan for å slippe å brtsle ut/hjelpe kunden.Elendig kundebehandling og vanskelig å komme i kontakt med.
Jeg syntes skjema for å sende inn skaden var veldig lettvint. Jeg sendte dette inn en kveld i romjulen og fikk svar morgenen etter. Svært effektivt og lett å registrere som forbruker, samt hurtig behandling av saken.
God informasjon fra kundeveileder. Alt i alt svært fornøyd med hvordan jeg ble møtt, og at saken ble hurtig behandlet.
Veldig gla og fornøyd, alt ble ordnet slik at huset er bra igjen.
Jeg skrev brev da jeg ikke fant noe felt som passa digitalt
Litt telefon kø ved registrering, men rask behandling av defekt skjerm på MacBook etter registrering av skade.
Rett og slett imponert over behandlingen. Raskt tilbakemelding etter skade og smertefri behandling underveis