Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så alt i alt ble det ikke noe god opplevelse med møtet vårt med Fremtind. Det virker ikke som dere tenker kundebehandling og mer opptatt av å mistenkeliggjøre kundene deres. Og forsikret følte vi oss ihvertfall ikke før all form for dokumentasjon framlagt og reisen og krisen var over. Dokumentasjon først og livet kommer ette.Her må dere lære dere å være tilgjengelig når krisen faktisk rammer!
Sendte inn skademelding for refusjon av utgifter. Behandlingen gikk raskt ( samme dag). Utbetaling i løpet av 2-3 dager. Har også hatt samme erfaringer for en del år siden.
Veldig greit skadeoppgjør og hyggelig konsulent. 👍😀
Under flytting klarte gubben å ødelegge en flatskjerm tv. Utrolig irriterende da det var en relativt ny og stor tv. Valgte å ta kontakt med Framtind omgående. Resultatet av samtalen ble et oppgjør der og da. Vi fikk valget mellom kontant utbetaling eller gavekort. Dro deretter til Elkjøp og fikk en tilsvarende tv der og da. Selvfølgelig meget fornøyd 😄
Bare posetiv opplevelse ved innmelding av det jeg trengte hjelp til.😃
De hjelper ikke når det trengs. Og finer masse ting bare for å ikke betale.
Har aldri vært problemer med forsikringsoppgjør, god hjelp når uhellet er ute, positive ansatte som yter god Sevice, råd og hjelp. Mine saker har vært i forhold til innbo, bil og hund.