Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg syns de trekker for mye i brukstilstand. Fikk dessverre en 2 år «gammel» bunadsskjorte ødelagt på flytur. Fikk tilbake 40% av hva en opprinnelig skjorte koster. Og hvor mange ganger bruker man bunadsskjorte ila året.? Det er dårlig. Da må man betale for forsikring og spare penger til evt. ny fordi man ikke får igjen tilstrekkelig beløp.
De sender oss en dyktig fagmann fra et seriøs firma.
Forsikringssaken ble raskt behandlet og pengene kom etter et par dager. Meget bra!
Syns erstatning på 15% av totalverdi er for lavt når gjenstand var 2 mnd gammel når den gikk i stykker, skuffet over det. Men ellers rask og smidig behandling av sak.
Rask behandling av sak, trengte ikke noe veldig styr fra flere hold. Veldig fornøyd med service.
Raskt og effektivt saksbehandling og et raskt oppgjør.
Har hatt to skader på bil. Begge gangene opplevde jeg å bli overlatt mer eller mindre til meg selv når det kom til å håndtere motpartens forsikringsselskap. Utrolig lite service