Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke fått beskjed om at saken er ferdigbehandlet og hva detbetyr for meg framover. Så langt er jeg godt fornøyd!
Det som er bra er at vi får hjelp. Det kan ikke tenke bare på penger, men tenke at når uhell oppstår, det ikke er med vilje. Kun tenke å hjelpe uten å straffe kunden med å øke forsikring.
Rask og effektiv saksbehandling av skadesak som gjaldt min hund
Rask og god behandling Enkelt å sende inn skademelding.
Jeg tror saken kunne tar lang tid og måtte skrive masse , men det e veldig enkelt å melde saken , fikk rask svar med en gang. Nå jeg aldri bekymre for barn under reisen igjen. Tusen takk for godt og rask servise .
Vi ble bedt om grundig informasjon om hendelsen, og det var på sin plass - i en komplisert sak. Så ble saken behandlet på to dager og vi fikk et oppgjør som beskrevet o vilkårene. Veldig fornøyd.
Vi er så skuffet over Fremtinds reiseforsikring. Vi blir ikke trodd på forklaring på hvordan tyveri av verdisaker skjedde. Vi er ærlige sjeler, som har betalt reiseforsikring i 20 år - og den gangen vi er uheldige blir vi ikke trodd. Skuffet og lei oss. Hadde forventet at vi ble møtt med forståelse.