Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker som selskapet leter med lys og lykter etter grunner for å unngå utbetalinger. Ikke snakk med kundebehandler - la alt går skritlig fra start.
Imøtekommende og forståelsesfull. La fram saken og selskapet gikk igjennom saken( skadebehandling) på en god måte
Altid fornøyd med fremtiden da saksbehandler tid er veldi kort
Litt tungvint å komme i kontakt med når det er akutt. Spesiellt hvis den forsikringen er registrert på er en annen enn den f.eks bilen er registrert på. Men når man først har kommet igjennom, så oppleves fremtid som en seriøs aktør som ønsker å hjelpe kunden på best mulig måte.
Svært grei prosess i min skadesituasjon, selv om det tok lang tid før utbetaling.
Dekning ifølge avtale og vilkår uten nåkon diskusjon, akkurat slik det bør være i eit forsikringsselskap. 👍
Helt ubrukelig. 6 mnd ventetid på avslag. Klagd inn. Servicen er helt på det nederste sikt. Virker som det å tjene mest er viktigere enn kunden