Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er Fornøyd men jeg kunne godt tenke meg meg innformasjon på forskjellige forsikringer om hva det dekker
Nekter å dekke reelle krav pga piss. Ka fan e vitsen med å betale forsikring i årevis når de nekter å dekke ved skade?
Jeg hadde en forsikring sak. Har aldri vært borti så lang behandlingstid, helt umulig å ringe eller komme frem. Du må sitte over 1 time i kø. Om du er heldig å kommer gjennom så får du ikke svar på det du lurer på. Du blir bare satt over til noen andre som ikke kan svare. En forsikring som skaper mer frustrasjon en trygghet og hjelpsomhet. Kan forbedres med ansette flere så vi kunder slipper å sitte 1 time i kø. Skape flere opplært ansatte og ha en saksbehandler som tar mist 1 tlf ut til kunden med skadesaken.
som mange bedrifter noen ganger lykkes det og noen ganger mislykkes det. det er bra at dere prøve å ta mening oss. det er bra å finne løsninger til problemer. der er bedre å følge alle saker
Jeg er veldig fornøyd, raske behandling,jeg selv melde skader ,blir det behandlet veldig raskere enn jeg trodde
enkel grei informasjon om det som kreves av forklaring, skade omfang.
Valgte topp innbo forsikring og trodde vi var godt dekt, men fikk avslag på 2 cm rød tusj merke i soffa til 47.000,- Med nubuck skinn så er det umulig å rense. Så styr unna Sparebank 1 forsikring.