Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I forbindelse med en flykanselering i vår synes jeg at det ikke var noen interesse av å yte noen hjelp. Mangel på oppfølging, ikke noe svar i det hele tatt. Dere ønsket at jeg skulle gjøre hele jobben selv, og det gjorde jeg. Det løste seg, men ikke takket dere. Dere stod til stryk synes jeg.
Hadde veldig bra erfaring med sp1 før men etter sammenslåing så ble alt veldig fjernt. Hatt en sak og fått et merkelig tåkesvar. Ingen informasjon på fire månder .kan ikke finne noe som er bra ,med min ene sak,
Jeg kommer til å bytte forsikring selskap! Å kommer ikke til å anbefale dere! Har had gjensidige tidliger. Å hvor jeg angrer på at jeg byttet til dere!
Rask og enkel saksbehandling.Ikke noe dikkedarier underveis.
Har bare gode ord å si om selskapet,veldig god og snar saksbehandling.
Dette må heter Norges beste forsikringd selskap veldig fornøyd mo
Mistet bilnøkkel ble erstattet uten noe «om og men». Bekreftelsen om at forsikringen dekket så å si helle kostnaden for ny bilnøkkel, kom umiddelbart. Jeg følte meg både trodd og godt ivaretatt av selskapet. Og forsikringen kom godt med, ny nøkkel kostet mye mer enn jeg kunne ane!