Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke aktuelt fortsette kundeforhold etter DnB nå er overtatt av fremtind. Fraværende svar på mail,lang saksgang, ikke overholdt det man ble lovet når man meldte skade, ingen respons når man klager. Får ikke svar.
Trenerer avgjørelse på tilbakebetaling av depositum på reise som ble bestilt i 2019 og kansellert av arrangør pga Covid i mai 2020 og til slutt avslått. Har flyttet alle forsikringer til nytt selskap. Ønsker ikke samme behandlig dersom en større forsikringssak skulle komme.
Bra service vedrørende uhell. Rask å få orden på sakene. Hadde bl.annet en frontrute som måtte byttes.
Oplever at det er ugynstige priser for unge. Selv med opparbeidet rabatt.
Har en helt vanlig forsikringssak som de ikke svarer meg på etter snart 9 mnd. Ble først sendt frem og tilbake mellom avdelingene etter lang ventetid, så ble det stille igjen. Ekstremt dårlig service.
Jeg har ikke noe å utsette på fremtind. Her er det mest kvalitet på produktet samt best pris som gjelder.
Dette er det verste forsikringsselskapet jeg har vært borti. Brukt pengene mine der i 3 år, og når jeg først fikk bruk for de var det ikke verdt en drit!