Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Underentreprenørene har for dålig oppfølging av skaden de skal utføre og jeg selv måtte følge opp dette å brukte mange timer på det
Kundeservice og saksbehandling gis toppscore fra meg. Jeg har innboforsikring gjennom mitt medlemskap i Industri & Energi.
Bruk mer kjønn i enkelt saker Vi måtte spørre om fremgangen, men det var Dere som skulle kontakte oss, det er dårlig. Se mer på helheten i en sak når folk forklarer sitt problem.
Rask saksbehandling, og etter min mening et riktig oppgjør.
Det er enkelt, veldig trygt og billig å ha forsikringene sine hos Fremtind. De sakene jeg har meldt inn blir tatt tak i med en gang og respondert på kjapt.
Mye arbeid for liten erstatning. Høy egenandel.?!
Se tittel over. Den urettmessige korrigeringen er påklaget, men ikke svart opp av Fremtind.