Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nevnt det i forrige mail. Bli bedre på info og dokumentere saker og ting, noe jeg har påpekt tidligere.
Noe forvirring rundt at man måtte forholde seg til to nettsider, Fremtinds og DNBs for min del, ellers fungerte alt meget bra. Hyggelige saksbehandlere og rask behandling av saken.
Prøvde å melde en knust mobiltelefon. Havnet på feil avdeling. (forsikring) og fikk i gen hjelp av kundeservice.
Vi har meget gode erfaringer med Fremtind og vil fortsette vårt lange forhold til Fremtind forsikring.
Rask behandling av skadesak og rimeligste selskap når det gjelder mine forsikringer. Utmerket kundebehandling
Svarer taskt på tlf. Følger opp hele veien. Aldri vært så fornøyd med et forsikringsselskap.
Synes behandlingen av skaden ble fort avgjort plass på verksted for bilen raskt bilen ble fikset på kort tid veldig fornøyd