Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer taskt på tlf. Følger opp hele veien. Aldri vært så fornøyd med et forsikringsselskap.
Synes behandlingen av skaden ble fort avgjort plass på verksted for bilen raskt bilen ble fikset på kort tid veldig fornøyd
Svarer ikke på henvendelser, lukker saker som ikke er ferdige, lang kø, holder ikke det de lover, og hjelper deg ikke med noe. De finner alltid en grunn til å ikke dekke skadene dine. En av kundebehandlerne deres lo av meg da jeg ringte for å se nærmere på forsikringene mine ettersom jeg hadde fått en annet tilbud. Verste forsikringsselskapet jeg har hatt, kommer til å bytte.
Opplys med stor skrift kva forsikringa ikkje dekker.Då slepp ein å bli skuffa over å ha ei forsikring som viser seg å ikkje dekke fall på sykkel.Så får det være opp til kvar enkelt om ein vil være ærlig eller"dikte"opp ei anna forklaring som blir dekka av forsikringa.
Kjapp oppfølging etter skade. Takstmann kom umidelbart.
Svært fornøyd med fremtind. Super kundeservice og kort behandlingstid og alt til en konkurransedyktig pris. Hva mer kan man ønske?
God service, hjelpsomme finner den beste løsningen på problemene