Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For lang behandlingstid, for lang tid å komme gjennom på telefon.
Behandlingen av saken gikk raskt. Jeg ble vist tillit og trodd på i en vanskelig situasjon.
Dere sender opp en altmuligmann uten noe som helst erfaring med taktekking og hva saken angår. Dere Konkluderer og helt feil og altfor raskt etter hans rapport. Vi Har hatt inne en ekstern taktekker (fagmann) for å se på vannskaden. Han har en Helt annerledes oppfatning av denne saken kontra dere. Elendig løst av dere å handle utifra en rapport som er skrevet av en uten erfaring med taktekking. Vi har etterlyst en fagmann for å se på skaden, men ingenting skjer.
Rask og meget god service og anbefaler andré til å gå over til dere.
Rask saksbehandling. Godt fornøyd i kontakt med saksbehandlere og oppgjør.
Dårlig opplysninger om kostnader. Ble kun opplyst om at jeg ikke mistet bonus. Total kostnader for meg burde også blitt opplyst.
Bra fulgt opp. Saksgangen ble sendt via E.Post med en god forklaring på hvordan jeg skulle gå frem.