Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang behandlingstid. Dårlig saksbehandling. Lite info., uklar forklaring og tolking av regelverk.
Meget misfornøyd. Hadde vi visst at kravet om avbestilling var absolutt hos Fremtind, hadde vi tatt den telefonen. Vi så ingen vits i å avbestille «Ikke refunderbare» billetter.
Enkelt å finne frem og rask behandling bare positivt å si 👌
Grei behandlingstid, opfatter ofte saker feil Jeg var på jobbreise og la igjen tlf på resturant jeg spiste på på vei hjem, kom hjem og ringte til resturanten da de ikke hadde funne denne og noen hadde tatt den så kaller jeg det for å stjele mens dere kaller det gjenglemelse og det dekkes ikke av forsikring Dette ga meg en merkostnad på 7500 kr som jeg brukte på ny mob nå før jul
Når hjelp trengtes, ble saken raskt ordnet av forsikringsselskapet.
Traff på en grei og hjelpsom kundebehandler. Enkel og grei forklaring på hva som måtte gjøres i forbindelse med skadeoppgjør.
God service og rask utbetaling. Lett nettside og bruke