Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det burde komme tydligere fram om uføretrygdet når det gjelder Forsikring etter brann. Da " de ikke har økonomi " til det de hadde. Da burde det opplyses at det må foreligge kvitteringer på alt. Til en hver tid om hva som er i fryser og kjøleskap. At det skal være forskjellige satser etter hva man tjener er jo helt på tryne. Har jeg det så har jeg det. Men, skjønner jo at noen prøver å tøye strikken. Å det blir jo ikke riktig. Men, det gjorde ikke vi. Vi ga opp pga Hu som drev oss til grensen for hvor psykisk det går ann ....
Mindre utbetalt fordi jeg valgte å reparere selv. Jeg mener det er uheldig.
Anbefales, har brukt forsikringen på alle våre hunder i mange år.
Har vært kunde i mange år og føler meg trygg som kunde. Det er rask behandlingstid, og tillitsvekkende kompetanse.
Kontakt med saksbehandleren som brukte god tid for å finne en løsning. Hun forklarte meg ting jeg ikke forstår i forbindelse med reiseforsikring. Jeg fikk veiledning hva kan jeg gjøre neste gang hvis jeg befinner meg i en slik situasjon.
Jeg svært fornøyd hos Fremtind forsikring, og jeg er happy 😊
Hadde en god samtale med kundebehandler som behandlet saken over telefon og oppgjøret kom etter 2 dager. Det var isegselv en utrolig smidig behandling.