Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mindre utbetalt fordi jeg valgte å reparere selv. Jeg mener det er uheldig.
Anbefales, har brukt forsikringen på alle våre hunder i mange år.
Har vært kunde i mange år og føler meg trygg som kunde. Det er rask behandlingstid, og tillitsvekkende kompetanse.
Kontakt med saksbehandleren som brukte god tid for å finne en løsning. Hun forklarte meg ting jeg ikke forstår i forbindelse med reiseforsikring. Jeg fikk veiledning hva kan jeg gjøre neste gang hvis jeg befinner meg i en slik situasjon.
Jeg svært fornøyd hos Fremtind forsikring, og jeg er happy 😊
Hadde en god samtale med kundebehandler som behandlet saken over telefon og oppgjøret kom etter 2 dager. Det var isegselv en utrolig smidig behandling.
Fikk skadet en genser da en 2"4" stender (planke) med spiker falt/ veltet ned og forårsaket et hull/ rift i genseren (ca 2x2cm), fikk til svar at forsikringen ikke dekker fiper/rift.... heldigvis bar det bare snakk om en genser (1400,-), men hva skal man med dyr forsikring når den inne dekker skader som plutselig oppstår og forårsaker skade på tingene mine?!?