Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang saksbehandlingstid kombinert med arrogante og ufine saksbehandlere og takstmann gjorde at jeg byttet forsikringsselskap så fort jeg bare kunne etter at skadesaken min var ferdig. I tillegg skrudde de opp forsikringene mine med mange tusen ved fornyelse av avtale. Jeg har nå byttet til Gjensidige, sparer 6500kr i året og har samme dekning på forsikringene mine. (Faktisk bedre på biler og reise)
Som kunde av Framtind er jeg så langt godt fornøyd med forsikringselskapt
Veldig rask tilbakemelding, behandling og lukking av min skadesak.
Veldig lett og sende beskjeden når en er ute og reiser og snare med oppgjørene når du har behovene for det.
Customer service is unbearable and transactions are delayed without a convincing excuse
Rask behandling og bilen ble fikset som ny. All kommunikasjon ble behandlet elektronisk. Enkelt å melde inn skade etter uhell med ny bil.
Sende inn saken på kvelden, på morgenen etter var den behandlet. Pengene utbetalt etter 2 dager