Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service, rask behandling, lite ventetid og raskt oppgjør.
Ingen ventetid.Rask tilbakemelding. Alt i alt utmerket service spesielt tilbudet om leiebil som gjorde ventinga enklere.
Jeg er godt fornøyd med mitt oppgjør da min sønn ble frastjålet klær på et treningssenter.
Fremtind forsikring gir råd når skader oppstår. Svarer på telefon. Finner alltid rett person til å svare.
Rimelig å forsikre hos men forferdelig å ha skade hos. Skadesaken er nå 7 måneder gammel og oppgjør til leverandører er fortsatt fraværende. Noe som nå har resultert i at leverandøren vurderer inkasso mot oss.
Ukvalifisert og inkompetent fagutøvelse. Ikke holdbar juridisk argumentasjon og begrunnelse for avslag på et åpenbart berettiget og dokumentert krav. Sosial og ambulent akutt team, legevakt og personskadeforbundet er målløse og stiller seg spørrende til fremtinds behandling av saken.
Det har aldri vært enklere å melde skade, enkle skjema og ekstremt rask behandling. Opplever også å bli tatt i mot med tillit til kunden og forståelse for rask løsning og utbetaling. Helt utrolig fornøyd, lite mas om dokumentasjon, har opplevd mye styr og kverulering hos andre selskaper. Er fornøyd med.... absolutt alt. Skal aldri bytte. Hatt behov for å melde skade to ganger i løpet av de siste to årene, like fornøyd hver gang. Har topp-forsikring og får virkelig det man betaler for. Anbefales!