Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind forsikring gir råd når skader oppstår. Svarer på telefon. Finner alltid rett person til å svare.
Rimelig å forsikre hos men forferdelig å ha skade hos. Skadesaken er nå 7 måneder gammel og oppgjør til leverandører er fortsatt fraværende. Noe som nå har resultert i at leverandøren vurderer inkasso mot oss.
Ukvalifisert og inkompetent fagutøvelse. Ikke holdbar juridisk argumentasjon og begrunnelse for avslag på et åpenbart berettiget og dokumentert krav. Sosial og ambulent akutt team, legevakt og personskadeforbundet er målløse og stiller seg spørrende til fremtinds behandling av saken.
Det har aldri vært enklere å melde skade, enkle skjema og ekstremt rask behandling. Opplever også å bli tatt i mot med tillit til kunden og forståelse for rask løsning og utbetaling. Helt utrolig fornøyd, lite mas om dokumentasjon, har opplevd mye styr og kverulering hos andre selskaper. Er fornøyd med.... absolutt alt. Skal aldri bytte. Hatt behov for å melde skade to ganger i løpet av de siste to årene, like fornøyd hver gang. Har topp-forsikring og får virkelig det man betaler for. Anbefales!
Unngå dette selskapet. Full pakke hos dem også et uhell utenfor min kontroll også får eg allikevel ikke noe på innbo, reiseforsikring eller andre forsikringer eg har. Useriøst. Satt i gang en prosess for å finne noen som vil være hjelpsommelig i fremtiden. Våre kunde hos Sparebank 1 Sr bank og hatt forsikring hos dem i alle år også når Fremtind komme inni i bilde så blir det sykt dårlig.
Bra så langt i prosessen. Ingen ting å utsette på.
Konkurransedyktige priser - fordi de ikke bruker penger på kundeservice. Ved flere anledninger opplevd det under kritikkverdig. Anbefales ikke! Takk til banken som tok tak.