Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her betaler vi i dyre dommer på forsikringer. Når man trenger hjelp, er ikke forsikringen verdt noenting. Forsikringsselskapet forlanger at jeg skulle takket ja til en ny reisedato !!!!! en dato jeg egentlig skulle være på vei hjem igjen. Målet med turen var opplevelse av konsert. Dette er det verste vi har hørt fra Fremtind. !.
Rask og effektiv behandling av min skade. Fra jeg meldte inn skaden og til jeg fikk svar gikk det kun noen dager. Valgte verksted selv og verkstedet ordnet med leiebil gjennom Fremtind. Fikk leiebil da jeg leverte bilen på verkstedet og leverte den der da bilen min var ferdig.
Mitt hotellopphold på sydenreise julen 2022 ble kansellert fra utbyders side, hvilket kostet meg ekstra fordi alt i området var fullbooket (høysesong), og Fremtind reiseforsikring bare avviste kort og godt at de dekket noesomhelst. Hva skal man med deres reiseforsikring da?!..
Har hatt en del ting som har gått på innboforsikringen og er like fornøyd med servicen og hvor uproblematisk det er å få problemet løst.
Meget godt kundebehandling. Raskt svar på henvendelser.
Her ble jeg fulgt opp hele veien. Kjapp behandling av saken
Bruker ikke skjønn i det hele tatt, betalte ut forlite erstatning, krever enormt med dokumentasjon og gjør det så vanskelig som mulig for forbruker til å få utbetalt erstatning.