Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig innrapoteringssyztem for å melde skade ig farlig kundebehandling i etter tid. For mye tid på dokumentasjon i etter tid.
dårlig, fikk dårlig oppfølging av min sak og fikk egt ikke forklart noe. det var en samtale på ett lite minutt hvor æ førklarte hva som hadde skjedd og noen få dager sener fikk jeg mail at tyveriet ikke ble dekket. hadde tilome anmeldt til politiet og sa jeg kunne vise denne anmeldelsen om ønskelig, men det ettersporte dem ikke om.
Betaler ikke når det skjer uhellet mens jeg betaler dem hvert år en stor beløp av pengene mine. Service var dårlig ingen hjelp!
Bare positivt om fremtind,aldri noe problemer med når jeg har måtte bruke dem.
Haddeuheldigåbli syk imittav ferie. Må betale sjølf ordi lege var privat men fikk penger tilbakepå engangnår jeg søkt på. Fikse alt på nettsiden. Enkelte og greit.
Har reiseforsikring, og ble overrasket over at denne ikke dekket tap av 2 stk ringer som ble mistet i sommer på vei til reise????
Tja, alt fungerer som forventet. Kommunikasjon og utbetaling.