Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
dårlig, fikk dårlig oppfølging av min sak og fikk egt ikke forklart noe. det var en samtale på ett lite minutt hvor æ førklarte hva som hadde skjedd og noen få dager sener fikk jeg mail at tyveriet ikke ble dekket. hadde tilome anmeldt til politiet og sa jeg kunne vise denne anmeldelsen om ønskelig, men det ettersporte dem ikke om.
Betaler ikke når det skjer uhellet mens jeg betaler dem hvert år en stor beløp av pengene mine. Service var dårlig ingen hjelp!
Bare positivt om fremtind,aldri noe problemer med når jeg har måtte bruke dem.
Haddeuheldigåbli syk imittav ferie. Må betale sjølf ordi lege var privat men fikk penger tilbakepå engangnår jeg søkt på. Fikse alt på nettsiden. Enkelte og greit.
Har reiseforsikring, og ble overrasket over at denne ikke dekket tap av 2 stk ringer som ble mistet i sommer på vei til reise????
Tja, alt fungerer som forventet. Kommunikasjon og utbetaling.
Mitt ønske om håndverkere ble avslått som oppgjør av saksbehandler. Jeg har ikke kjennskap eller tilgang til håndverkere. Etter måneder med iherdige forsøk har jeg ennå ikke klart å komme i kontakt med håndverkere som kan eller vil ta oppdraget. Fremtinds skadeoppgjør i form av kontanter vil derfor sannsynligvis resultere i at skaden ikke blir utbedret/reparert, men får fortsette å spre/utvikle seg Det må derfor være kunden som velger type oppgjør.