Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En telefon til en veldig hyggelig kundebehandler som fikset min sak på strak arm,
Rask behandling av skadesak. Skademelding på nett var enkel å fylle ut.
Digitalt system for melding av skade som er rungvindt å finne fram i. Jeg bruker mobiltelefon -- ikke pc.
Jeg er meget fornøyd med behandlingen jeg fikk. God orientering og den økonomiske fremgangen. Godt jobbet fra Fremtind.no
jeg synes det er kjempe bra med dere og kommer til å bruke dere igjen
Når først krisen er ute og vi blir rammet av flom og må evakueres fra en campingplass, alle eiendeler og telt på grunn av fare, så dekker verken reiseforsikringen kostnader for overnatting, utgifter til mat, klær og toalettartikler. Det hjelper heller ikke at vi ikke kommer i kontakt med alarmtelefonen deres, og er i uvisshet flere dager om hva som blir dekket. Når vi da får totalt avslag på alt, er det med stor sorg vi opplever at både ferien er ødelagt og feriebudsjettet er sprukket.
Ikke enig i avgjørelsen har du mista noe på havet burde man få erstatning,positivt med raske svar og hyggelig kundebehandler