Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
jeg synes det er kjempe bra med dere og kommer til å bruke dere igjen
Når først krisen er ute og vi blir rammet av flom og må evakueres fra en campingplass, alle eiendeler og telt på grunn av fare, så dekker verken reiseforsikringen kostnader for overnatting, utgifter til mat, klær og toalettartikler. Det hjelper heller ikke at vi ikke kommer i kontakt med alarmtelefonen deres, og er i uvisshet flere dager om hva som blir dekket. Når vi da får totalt avslag på alt, er det med stor sorg vi opplever at både ferien er ødelagt og feriebudsjettet er sprukket.
Ikke enig i avgjørelsen har du mista noe på havet burde man få erstatning,positivt med raske svar og hyggelig kundebehandler
Flinke saksbehandlere. Flink å kontakte angående saken og behandler rask
Utrolig lang behandlingstid. Mye frem og tilbake og lang ventetid til å få umiddelbar hjelp. Dårlig kommunikasjon mellom de ansatte innad bedriften/organisasjonen.
Mener i hovedsak den hjelp Fremtind gir folk ved kjøp og salg av eiedommer/bolig!
Oversiktlig og greie avtaler. De gangene jeg har hatt bruk for forsikringen har det alltid vært god behandling.