Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk skjeggkre i leiligheten. Ved henvendelse til Fremtind fikk jeg rask hjelp fra et skadedyrfirma. Problemet er nå borte.
Poor handling of the case and poor follow up with me as a customer. Nothing was getting resolved until I myself called counterpart insurance company and resolved the issue.
Bra har en grei og rimelig forsikring,har ikke hatt uhell uten en steinsprut på frontruten,grei egenandel
Var storkunde hos Tryg i mange år. Opplevde en stemningsskifte med ny leder i selskapet, og ble behandlet arrogant, upersonlig og ikke hyggelig. Skiftet til Fremtind, og hadde nettopp en forsikringssak som jeg opplevde fair, effektiv og personlig. Meget lovende for et godt samarbeid i lang tid!
Meget god kundeservice, har foresten ikke hatt bruk for forsikringene mine enda.
Innboforsikring hos dere er bare bra, null å klage annbefales.
Skjønner ikke skadeoppgjør. Utgangspunktet ( pris for tilsvarende produkt) for skadeoppgjør ble endret med ca. Kr. 1 000 uten at dette ga tilsvarende økning i alternativet kontantutbetalinger og gavekort. Må være noe feil i systemet, kundekonsulenten skjønte heller ikke dette.