Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det samme som over, ønsker mer tilgang til å snakke med en saksbehandler.
Det var enkelt og greit. Det var raskt behandling.
Håper folk holder seg langt unna dere , håpløst og komme i kontakt med dere, da jeg endelig lykkes fikk jeg snakke med en veldig sur person
Jeg vil ha direktr kontakt med forsikringsselskapet og ikke la det gå gjennom bankens nettsider. Fikk avslag på reiseforsikring, men saksbehandler hadde ikke satt seg inn i saken. Skyldtes muligens at.jeg ikke klarte.å forklare et komplisert forløp på nettet. Er skeptisk til koblingen mellom bank og forsikring
Har vært kunde i maaange år, bytter ikke, saker løses fort og effektivt
Hyggelig saksbehandler og forklarte hva jeg hadde rett til angående skaden. Raskt oppgjør. På mitt knuste vindu, hærverk.
Jeg er fornøyd kunde, alt gikk fort veldig bra jobba