Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble ikke behandlet som en kunde som man bør hjelpe i saken, men måtte argumentere mot eget forsikringsselskap. Skaden var annen parts feil og forsikringsselskapet burde tatt vårt parti.
Er veldig fornøyd.rask saksbehandling.hyggelig saksbehandler
Kort behandlingstid. Veldig fornøyd,, Bra informasjon på nettet.
Total feil vurdering av skade sak, men beskjed om se på skade saka enda en gang og da håper eg kan få ordna damp benk ovnen så eg får laga meg mat
Enkelt å melde inn skade. Rask tilbakemelding, rask løsning og rask utbetaling! Vi er veldig fornøyd med Fremtind
Har aldri opplevd maken til god behandling. Ofte kvir en seg for forsikringssaker, men dette var over all forventning. Dette deler jeg gjerne med alle.
Byttet fra Sparebank 1 til DNB Forsikring i 2017. Altså før de ble Fremtind. Allikevel blander de kundeforholdene i en gammel skadesak. Elendig skadebehandling. Nekter kunden å kunne prate med skadebehandler på telefon. Og velger å ikke engang se på vedlegg de blir sendt som er viktig i saken. Hadde en sak hos Gjensidige i høst. Der tar skadebehandler kontakt med engang. Du får mail med direktenummer til skadebehandler og dialogen er veldig mye bedre enn hos Fremtind.