Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Sparebank 1 til DNB Forsikring i 2017. Altså før de ble Fremtind. Allikevel blander de kundeforholdene i en gammel skadesak. Elendig skadebehandling. Nekter kunden å kunne prate med skadebehandler på telefon. Og velger å ikke engang se på vedlegg de blir sendt som er viktig i saken. Hadde en sak hos Gjensidige i høst. Der tar skadebehandler kontakt med engang. Du får mail med direktenummer til skadebehandler og dialogen er veldig mye bedre enn hos Fremtind.
Fornøyd med skade oppgjøret og raskt pengene på konto da jeg var så uheldig og falle og ødelegge brillene mine.
Veldig lett å melde inn en skade, oversiktlig og grei nettside. God kommunikasjon via Mail og rask behandlingstid. Anbefales!
Bra forsikring. Godt og raske på skadeoppgjør. Bra priser
Vi har sagt opp reiseforsikring fordi det er liten forståelse der
Raskt og godt skadeoppgjør. Svar på bare få minutter.
Fornøyd med raskt svar og raskt oppgjør, det kaller jeg god service.