Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er bra men de burde ta hensyn at vi over 70år kunne vært syk hvor som helst og når som helst. Hvis en sender alt forklaring med skriftlig beviser....trverdighet er????
Tiden det tok for oppgjøret ble avgjort kunne avtales med den skyldiges forsikringssellskap uten jeg skulle ha utlegg.
Jeg har vært uheldig på ulike måter siste året og vi har måttet bruke ulike forsikringer. Jeg får raskt svar på mail. Beskjed om hva jeg må gjøre. Og de har behandlet alle sakene raskt.
Er usikker på om rett forsikring ble brukt , slik det ble nå er jeg usikker
Var i Sparebank 1 på Finnsnes å høre hva jeg skulle gjøre,. Fikk bare et telefonnr. Ringte det, å etter litt trykking att og fram var jeg i kontakt med en person, forklarte saken. Etter det gikk alt hurtig.
Raskt, enkelt, effektivt, mobilvennlig. Rask behandling av innmeldte skader, raskt oppgjør, gode og enkle digitale meldingsflater for skade.
Mye rot og dårlig informasjon. Måtte bruke masse egentlig på å ringe hit og dit