Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ut fra de forsikringene vi har så er vi fornøyd med pris. Når vi har trengt å bruke dem så har det vært raskt levert av selskapet.
Har meldt flere skader på forskjellige ting. Har alltid fått god hjelp til den enkelte saken i tillegg til at forsikringene har veldig god dekning ift meg og min families behov. Har hittil alltid blitt møtt positivt og fått rask hjelp
Jeg syns dere er dårligste forsikring i hele verden. Man kjøper en ting som er vert flere tusen kr og hvis man er uheldig å miste det på baken eller skjer det et eller annet forsikring de takserer den veldig dårlig og i tillegg de trekker jo 40% av denne pris, hvilken forsikring gjør sånt, drit forsikring.
Ingen problemer fra forsikringssaken ble meldt inn og til oppgjør fant sted.
Vanskelig å nå fram med både saken og riktig avd. og i det hele tatt snakke med et menneske. Når jeg først kom til riktig avd. og fikk en saksbehandler som var både imøtekommende og hjelpsom så løste det seg, heldigvis.
Her blir du overkjørt. Liker du ikke det du hører må du ta det med finansklagenemda. Ingen gehør. Ingen diskusjon. De bestemmer. De skjærer gjennom og mer enn halverer verdien på din utbetaling. Mye kan bli bedre.
Oppnådde rask kontakt med selskapet etter skaden. Skaden skyldtes imidlertid den andre sjåføren, men det tok litt tid før jeg fikk tilbakemelding mht. hvorvidt jeg fikk refundert egenandelen jeg hadde betalt til bilverkstedet.