Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundebehandling. Kanskje litt kortere ventetid på tlf.
Jeg er fornøyd med hjelpen. Litt raskere kunne det ha vert, men i det store og hele veldig bra.
Ifm vannskade dukke jeg ikke dekket noe som helst av forsikringen. Dette pga at taket var for gammelt. Men hva er da vitsen med forsikring?
Fikk fort svar fra selskapet etter at skade var meldt. Svært fornøyd med behandlingen.
Kun denne ene saken jeg er misfornøyd med, eller veldig godt fornøyd.
Når du ligger syk, ringer de, de forlanger at du skal sende over bilder av kvitteringer fra sykehusopphold medisiner etc. Jeg klarer knapt å se og snakke er en ekstra belastning pga smerter. Jeg er også sengeliggende alene. Det står i saken at jeg ikke var samarbeidsvillig og at jeg vil avslutte saken. Er du syk klarer du ikke følge opp slike ting der og da. Får også beskjed om å ikke bestille tur hjem. Kan jeg bli frisk i et annet land er det ingen vits i å reise hjem. De som jobber på kontoret der jeg er vant til å ringe ang faktura selge forsikringer etc, Er veldig hyggelige også når jeg i ettertid har ringt har de beklaget etc. Men det er ikke disse som behandler sakene når du blir syk. Men profitt er alt som betyr noe i denne bransjen. Ikke meg som kunde. Bare en ting å si skam dere !
Enkelt å melde skade på nett. Rask saksgang. Veldig fornøyd.