Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bilen er sterkt forringet som følge av at saksbehandler og forsikringsselskap ikke vil påta seg jobben med å utbedre skaden. Dette selv med den beste og mest supre forsikringen de tilbyr. Tenk dere nøye om før dere går bort fra andre tilbydere.
Var meget godt fornøyd med arbeidene og behandlingen.
Etter innbrudd på hytta prøvde vi først å melde inn skaden over telefon. Der møtte vi en kronglete meny og en lang kø. Meldte inn skaden digitalt i steden. Fikk et automatisk svar om at ville bli kontaktet innen 3 virkedager. Dette er nå en uke siden, og vi har enda ikke hørt noe. Prøvde å ringe igjen i dag, men det var fortsatt for lang kø på telefonen til at jeg tok meg tid til å vente.
Hyggelig telefonsamtale og alt gikk på «skinner» Anbefales 😀
Om du ønsker en spennede jakt på og få hjelp å tak i folk. Lykke til. Men er du som andre folk som er i arbeid og har unger i hus styr unna. Service kan dem ikke.
hadde denne år 3 ulykker med mobil og hver gang fikk jeg ellers reparasjon ellers erstatning uten noen problemer og ganske rask
Hadde skade, og det ble ingen diskusjon angående erstatning. Firmaet de brukte til å utbedre skaden, var derimot ikke så bra, dvs jeg kan ha støtt på en elendig håndverker.