Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde skade, og det ble ingen diskusjon angående erstatning. Firmaet de brukte til å utbedre skaden, var derimot ikke så bra, dvs jeg kan ha støtt på en elendig håndverker.
Har topp innboforsikring som skal dekke tyveri. Har hatt forsikringen i over ti år, og har aldri vært nødt til at bruke den. Når ulykken vær fremme, og jeg ble utsatt for lommetyveri nekter Fremtind at betale, da de sier at jeg må ha merket når lommetyveriet skjedde for at får erstattning. Denne holdningen er helt absurd, da det ligger i sakens natur at man ikke merker når en lommetyveri skjer. Attityden hos saksbehandler er veldig arrogant, og han sier at jeg må ha mistet tingen selv. Jeg sender in en klage, men blir da sendt til samme saksbehandler. At man klager på hva noen har gjort, men når man klager blir sendt til samme person er så dumt så det ligner ikke noe. Har aldri vært så misstenkeliggjord eller blitt behandlet på denne måten før. Kommer aldri bruke Fremtind til noe i det hele tatt. De var veldig fornøyd med at ta mine penger i over ti år, men de vil ikke stå opp for sine kunder når ulykken er framme. Styr unna denne bedriften.
Trudde at lo hadde bedre kontroll på kva som er dekka i reiseforsikring. At nordmenn ikkke har dekning på utstyr når det blir ødelagt bed uhell som ender i legevakt besøk er heilt utrulig
Ikke Finn på å ha forsikring hos Fremtind da de gjør alt de kan med en frekk og ufin Tone for å slippe unna sitt ansvar! Selv med en far liggende for døden så jobbes det hardt for å være minst mulig behjelpelige og støttende! Helt elendig!! Styr unna for alt iverden!! Finner ikkenoe positivt! Bytter selskap!
Viser til ovenstående.Det gjelder vilkår opplysninger om avtalene og prisene på mine forsikringer.8
I hope you will read this and take attention. We was very disappointed for your employees working style. They confusing us, gives wrong information. This is effect on our psychological and financial status. After they just trying close a case. In my opinion, the insurance company needs to help people in trouble. Your company's employees have only hurt us. How we can trust you after that ?
Kjapt oppgjør og enkelt å levere inn på nett. Supert 😊