Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kommunikasjon. Umulig å få til muntlig samtale for å forklare saken å kostnader
Enkelt å melde skade, kort behandlingstid, oppgjøret utbetalt etter få dager. Helt topp!
Har bare godt å si om de som behandler reiseforsikring. Enkel og grei behandling og penger på konto dagen etter samtale.
Husk å be styret i Selskapet som opererer flighten om skriftlig forklaring ved kansellering eller andre uforutsette ting.
Jeg har bare møtt tjenestevillige folk hos dere. Alle har vært imøtekommende. Har ikke hatt så mye kontakt, helst via nett
Om vi ikke har hatt LO-favør i forsiskringen har vi abslolutt ikke hatt Fremtind Forsikring.. Har avtalen vært som før, har den fått en sekser, for denne var god forsikring da. Nå venter dvi bare å bli ferdige med våre saker, så flytter vi selskap pronte.
Selskape e sekkert greit men saken har tatt alt for lang tid.stod på mailen att d skuil ta 4-5 daga å d har snart gått en måned å ikke fått tilbake tlfn