Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Husk å be styret i Selskapet som opererer flighten om skriftlig forklaring ved kansellering eller andre uforutsette ting.
Jeg har bare møtt tjenestevillige folk hos dere. Alle har vært imøtekommende. Har ikke hatt så mye kontakt, helst via nett
Om vi ikke har hatt LO-favør i forsiskringen har vi abslolutt ikke hatt Fremtind Forsikring.. Har avtalen vært som før, har den fått en sekser, for denne var god forsikring da. Nå venter dvi bare å bli ferdige med våre saker, så flytter vi selskap pronte.
Selskape e sekkert greit men saken har tatt alt for lang tid.stod på mailen att d skuil ta 4-5 daga å d har snart gått en måned å ikke fått tilbake tlfn
Jeg er veldig fornøyd med forsikringen. Anbefaler til alle.
Enkel og rask prosess. Jeg trodde jeg kom til å være uten mobil i minst to uker. Innen ei uke var ny mobil på plass ☺️
Meldte skaden på hjemmesiden. Enkelt og greit. Lynrask behandling. Raskt oppgjør. Anbefaler gjerne fremtid til venner.