Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask utført tjeneste. Etter at en misforståes vart oppklart.
Unngå dette selskapet om du kan:) de bruker 2 uker fra de får taksten fra verksteder på å bekrefte at en bil med en verdi 10 ganger høyere enn skadeomfanget, skal repareres (det var i min sak hele veien bekreftet at skaden var omfattet av forsikringen-det var bare et spørsmål om reparasjon eller erstatning). Om man purrer på bekreftelsen blir man avvist og får beskjed om at man ikke er den eneste i verden som har en bil som skal repareres. Jeg spurte også om det var greit at jeg selv ga klarsignal til verkstedet til å starte reparasjon, da jeg av åpenbare grunner heller ville tatt kostnaden selv enn å få den vraket om de skulle ha kommet til at den IKKE skulle blitt reparert. Saksbehandleren skjønte ikke dette og gadd ikke svare ordentlig, kun repetere seg selv om at jeg ikke var den eneste som hadde bil. Frekke, trege og inkompetente. Personen på telefon som tok i mot samtalen min da jeg meldte om ulykken derimot veldig hjelpsom og hyggelig. :)
Effektiv behandling av saken min i forbindelse med at bilen min ble kondemnert etter påkjørsel!
Eg er ovleg glad for å ha Fremtind som teneste. Gode til å forklare, hjelpe til med informasjon. Dei tok på seg ein Kiwi motto: kjapp trygt og billig.
Rask og god hjelp. Utbetaling noen dager i etterkant. Veldig fornøyd.
Jeg har reise- og innboforsikring hos fremtind og hadde mange saker som tok kort tid for å behandle og får svar. Anbefaler.
Topp forsikring anbefales til alle.Kunnskap,raske behandlinger rett freidige.Må prøves.!!KUNNE IKKE TENKE MEG BEDRE FORSIKRING.!!