Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snabb hanlægging av skadan. Proffsigt bemøtande Kan varmt rekomendera
Har heldigvis sluppet å ha mye kontakt med Fremtind, så jeg vet egentlig lite om selskapet. Min sak ble løst raskt og greit. Men vanskelig å komme i kontakt med Fremtind; ingen mulighet til å logge seg på Min Side for å sjekke eller endre sin forsikring. Å melde skaden måtte ringes inn, via DNB. Tungvint.
Bli skuffet av behandling av saken. De tenker ikke på kunde interessent , jeg anbefaler ikke .
(Enkelte) Andre selskaper verdsetter ut fra verdi på å skulle kjøpe ny tilsvarende vare. Dere tar sum baren er kjøpt for og trekker fra basert på alder. Burde han en mulighet for å opplyse om hva ny tilsvarende vare koster i dag.
Enkel innmelding av sak, veldig kjapp behandling, vi er veldig fornøyd ifht vår sak som omhandlet reiseforsikringen.
Dere har ekstrem lang behandlingstid. Dere tar avgjørelser som burde være korrekt, men det er det ikke. Føler oss lurt av forsikringen til å tro dere dekker mer enn dere gjør.
Rask og profesjonell tilbakemelding. Enkelt å finne frem på nettside.