Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler gikk utenfor den naturlig språklig forståelsen ordlyden i vilkårene, da de mente at en skade på badet som skyldes dårlig håndverkerarbeid ikke var omfattet fordi det ikke var en «følgeskade». Videre virker saksbehandlerne forutinntatte og bestemt på at de skal gjøre alt de kan for at forsikringen ikke skal dekke skaden, istedenfor å undersøke og komme til bunns i det som faktisk har skjedd. Svært misfornøyd.
Etter et uhell i Frankrike hvor jeg måtte ha lege,fikk jeg utbetalt mine utgifter like etter hjemkomst ☝️
Skadesak på bil. Gikk så smertefritt at jeg har glemt skaden
Veldig lett å komminsere med, anbefales absolutt! 🤗
Trivelige kundebehandlere, forklarer og gir råd, rett å slett bare hatt positive erfaringer med Fremtid.,👍🏻
Rask og god hjelp. Fikk skade på landbruksredskap, dette ble ordnet greit
Rask behandling. Hyggelig kundebehandler. Ikke vanskelig å komme i kontakt med dere.