Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig service og ingen oppfølging av kundebehandler. Er veldig dårlig på skadeoppgjør.
Meldte skaden på nettet og mottok med en gang tilbakemelding om at det var mottatt registrert og med skadenummer. Grei opplysning og raskt oppgjør av godtgjørelse for ikke å benytte meg av tilbud om leiebil.
Jeg har ikke hatt så mye forsikrings saker, men de jeg har hatt har blitt løst på grei og rask måte.
Sammenrøre mellom robot svar og svar fra saksbehandler gjør at alt virker lite profesjonelt. Lite imponert. Lang behandlingstid.
Rask og god kommunikasjon og utrolig kjapt oppgjør! Strålende fornøyd! Takk!
Viktig å bli behandlet så positivt etter en helt ødelagt ferie.
Er medlem i lo favør men de trekker 2000i egenandel å x antall for årene iPaden er. Satt igjen me 750kroner i gavekort når de var ferdig me saken. Rett å slett elendig