Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig effektiv når du får kontakt med en saksbehandler, men litt for mye robotspørsmål først.
Jeg mistet tlf min på fliselagt badegulv og beskyttelsen foran fikk riper mm.Etter tilbakemeldinger om at linjen skurret når vi pratet gikk jeg dit jeg kjøpte mobilen og der ble den sjekket, resultatet var at de sa mikrofonen måtte ha fått en trøkk. Jeg kontaktet forsikringsselskapet og forklarte dette, fikk svar samme dag at jeg skulle få dekket skaden minus egenandel og trekk for alder. Neste ettermiddag var pengene på konto og jeg er klar til å kjøpe ny mobil. Ble positivt overrasket og glad og anbefaler dette forsikringsselskapet.
Rask og effektiv imøtekommelse. Svarte hurtig både på telefon og mail. Anbefales!
Rask oppfølging og løsning ift skaden. Bilverkstedet gjorde en utmerket jobb.
Lang saksbehandlingstid, lite service. Fikk ikke dekket kost når oppholdet på ferie ble forlenget pga sykdom. Ble ikke regnet som merkostnad. Hadde ikke tilgang på kjøkken, og måtte kjøpe mat på resturant, noe som selvfølgelig ble dyrt. Hadde vi vært hjemme, hadde vi handlet i butikk og lagd selv. Veldig merkelig policy.
Leverandøren på reparasjon av mobil telefon, Elcare er ikke bra nok. De bruke 7 uker på å finne ut at telefonen ikke kunne repareres. Etter det sendte de en brukt erstatning som ikke fungerte. Elcare kan ikke kontaktes på mail.
Enkelt å melde forsikringssak, god og rask kundebehandling.