Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang saksbehandlingstid, lite service. Fikk ikke dekket kost når oppholdet på ferie ble forlenget pga sykdom. Ble ikke regnet som merkostnad. Hadde ikke tilgang på kjøkken, og måtte kjøpe mat på resturant, noe som selvfølgelig ble dyrt. Hadde vi vært hjemme, hadde vi handlet i butikk og lagd selv. Veldig merkelig policy.
Leverandøren på reparasjon av mobil telefon, Elcare er ikke bra nok. De bruke 7 uker på å finne ut at telefonen ikke kunne repareres. Etter det sendte de en brukt erstatning som ikke fungerte. Elcare kan ikke kontaktes på mail.
Enkelt å melde forsikringssak, god og rask kundebehandling.
Enkelt å legge inn skade. Hurtig tilbakemelding Vanskelig å få frem at vi er to i husstanden som er organisert igjennom LO-forbund med kollektive forsikringer. Dette vil ha betydning for egenandelen i en skadesak.
Rask, enkel og fantastisk service. Anbefales på det sterkeste.
Fra jeg meldte skade, til konklusjon og tilbakemelding tok ca 1 uke. Jeg kontaktet fremtind i forkant, og fikk god veiledning på hva jeg skulle gjøre. Forøvrig av en hyggelig saksbehandler.
er fantastisk på skadebehandling men elendig på arbeid mot oppretningsfirmaet som krevde dobel egenandel.