Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
bra oppfølging av en skade,på tlf med saksbehandler
Dårlig service. Tungvint saksgang. Vanskelig takstmann. Lite imøtekommende saksbehandler
Lett og forståelig skademelding. Rask tilbakemelding og erstatning. Kjempeflott service.
Rimelige forsikringer, men hvor til og med topp dekning har litt svake vilkår. Mobilskade på innbo pluss har f.eks. som vilkår at man må dokumentere skjermbeskytter i tillegg til egenandelen på Kr.2 000. Vanskelig å kontakt via telefon (foruten akutt skade/vakttelefon), da dem kun er åpen mellom kl. 10 og kl. 14.
Utrolig flott behandling, man trengte ikke å ringe inn men bare søke på nettet og da gikk alt som smurt.
Bare positivt å si, måtte dessverre avlyse en reise pga sykdom , fikk oppgjøret raskt, seriøse og dyktige, kan absolutt anbefales:)
Har hatt behov for å bruke hundeforsikringen i Fremtind 2 ganger. Begge gangene gikk alt knirkefritt! Direkteoppgjør hos veterinæren, betaler kun egenandelen på klinikken, og mottok kopi av forsikringsoppgjøret på mail innen 48t etter behandlingen. Fantastisk at forsikringen fortsatt dekker skade/behandling selv om hunden min er hele 16år!