Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi ble godt ivaretatt som kunde etter at reise ble umuliggjort ved akutt sykdom.
At jeg for det hjelpe jeg har trent i min nødt situasjon .
Det var min sønn som tok fatt i saken for meg. Etter hans opplysninger gikk saken egentlig greit. Jeg hadde faktisk ikke tenkt på at jeg kunne søke om reiseforsikring etter min sykdom. Var veldig glad når min sønn tok kontakt med Fremtind og saken ble løst på en positiv måte.
Dårlig opplevelse. Jeg sitter med 55000kr regning pga de. De ta ikke være på sin medlem.
Greit og fort oppgjør.etter uhell. Kunne fått tilsendt nytt skademeldingsskjema etter uhellet.
Anbefales sterkt, rask tilbakemelding og behandlingstid .😊
Mitt første møte med Fremtind i forbindelse med skade.svært effektive folk,flinke til og forklare gangen videre.hrlt problemfritt for meg.