Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sakbehandlers greie, klare info og imøtekommenhet.
Barnebarnet på 15 år ble akutt syk og måtte bli hjemme, jeg reiste alene. Hurtig oppgjør og tilbakebetaling av hennes billett.
Det var lett å oppnå kontakt og få svar på spørsmål når fly var forsinket, og korresponderende transport ikke mulig. Enkel, hurtig og grei saksgang i ettertid.
Ble møtt med tillit av Fremtind Forsikring. Det appelerer til åpen drøfting om situasjonen. Ble veiledet fram til en god og trygg løsning.
P.g.a. dødsfall i nærmeste relasjon. Veldig hyggelig saksbehandler.
Enkelt å greit og melde skade elektronisk. Fornøyd
Min erfaring bygger på to saker, og jeg er superfornøyd. Oppgjøret var på min konto etter en dag eller to. Utrolig bra 🙂