Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig opplevelse med Taksmann som verken vil høre på meg som kunde eller personale på verkstedet som er eksperter på det de driver med. Bannet til meg og spurte om jeg ikke «skjønner en jævla ti ting».
Veldig bra motatt av kundeservice med arbeidet. Rask og effektiv saksbehandling. Skadeoppgjør på konto etter 2 dager - veldig bra!
Imøtekommande saksbehandler. Eg fekk ein god e-mail etter samtalen som var lett å følgja opp.
Ingen mistenkeliggjøring og raske tilbakemeldinger.
Fantastisk forsikringsselskap med kundebehandlere som takler alle type mennesker
Enkel og greit oppgjør i forbindelse med en stjålet elsykkel. Viste også forståelse da kvittering var borte og hjalp til med å finne alternative løsninger for å dokumentere kjøpet
Jeg ble påkjørt av en stor lastebil. Sjåføren stakk av fra åstedet uten å gi seg til kjenne. Derfor mener jeg at det er svært uheldig eventuelt å miste bonus.