Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke noe å klage på i saksbehandling eller oppgjør
Vanskelig å få kontakt med saksbehandler, dårlig kommunikasjon mellom forsikringsselskap og Recover, og lang behandlingstid!
Hurtig behandling av sak og oppgjør rask på konto.
Når uhellet er skjedd, er dere hurtig ute for å hjelpe kunden med å reparere/erstatte skaden.
Rask og god saksbehandling. Det tok ikke mange dagene før oppgjøret var på konto. I toppsjiktet når det gjelder forsikringselskaper!
Det er bare slik at hvis du er ærlig å sier hva som har skjedd med bilen så straffes du for det,og må ut med 42000 kr det er utrolig trist for kunder som sier hva som har skjedd , å da bare bli avfeid med avslag . Jeg kommer med tid å stunder til å si opp alt hos Fremtind og anbefale andre Lo medlemer om å tenke seg om før dem tegner forsikrings-avtaler . De oppfører seg utrolig arrogant mot de som faktisk holder liv i et selskap ,nemlig kundene .
Meget seriøst og effektivt forsikrings selskap. Særdeles god kunde behandling