Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlere jobber for å avslå skadesaken, og det må kjempes med dem. Dessverre uten positive resultater. Fremtingforsikring ønsker å ha kunder som innbetaler uten å benytte forsikring. Anbefaler ikke.
Er ikke så fornøyd med oppfølging, og tilbakemeldinger. Leverte inn to skademeldingsskjemaer for en stund siden i papirform, men fikk kun tilbakemelding på den skaden som var min/ min sønns feil. De ble sendt i samme konvolutt så den som åpnet den har ikke fulgt opp saken.
De har en smørbrødliste på ting de ikke dekker ved uhell i hjemmet. Styr unna.
Rask saksbehandling, men noe feil. Det ble rettet opp i
Hjelpsomme og effektive saksbehandlere Rask avklaring av saken. Skulle ønske en annen ordning når det gjelder egenandeler… eks En egenandel gjelder for en gitt periode, i stedenfor pr skadetilfelle!
Rask hjelp til taksering av skade. Oversiktelige takst og hjelp til å finne håndverkere. Forholdsvis Rask utbetaling tatt i betraktning mange skader etter frostperoide.
Bra, selv om jeg ikke fikk medhold. Kjapt svar, konkret og lettforståelig.