Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fryseboksen var defekt da vi ankom hytta i påsken. Lyn sannsynligårsak. Boksen er to år og koster under 2000.- Når vi får beskjed om å kjøre opp for å hente denne boksen, for så å kjøre denne til Mosjøen til verksted. Kjøre hjem, for så å hente denne igjen, betyr det at med ferjer og bommer vil koste mye mer en forventet erstatning. Vi fikk også beskjed om vi ikke fikk dekket matvarene som var ødelagte fordi verdien var under 3000.- ( egenandel ) Vi er begge LO favørmedlemmer, og skal i flg. vilkårene ikke betale egenandel. Slett saksbehandling!!
Jeg har ingenting å klage på. Alt var som forventet av ett forsikringsselskap.
Raskt oppgjør ved skade. Rask saksbehandling. God dekning.
Ble møtt med forståelse, veiledning og tydelighet. Løsningsorienterte, og svært hyggelige mennesker i Fremtind!
Har kun betalt forsikringer hittil, er fornøyd så langt.
Rask og god behndling. Pengene var kontoen innen et par dager.
Dårlig til å kommunisere underveis. Saken ble "avsluttet" før saksbehandler hadde i det hele tatt tatt kontakt. Har måtte kontakte Fremtind flere ganger for å purre. Virker ikke helt som de snakker sammen der inne. De har etterspurt info de har fått på mail flere ganger. Kundebehandlerene jeg har snakket med på telefon har jeg oppfattet som hyggelige og hjelpsomme. Men selve opplevelsen har vært veldig dårlig. Per nå er saken ikke avsluttet eller ferdig behandlet.