Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble møtt med forståelse, veiledning og tydelighet. Løsningsorienterte, og svært hyggelige mennesker i Fremtind!
Har kun betalt forsikringer hittil, er fornøyd så langt.
Rask og god behndling. Pengene var kontoen innen et par dager.
Dårlig til å kommunisere underveis. Saken ble "avsluttet" før saksbehandler hadde i det hele tatt tatt kontakt. Har måtte kontakte Fremtind flere ganger for å purre. Virker ikke helt som de snakker sammen der inne. De har etterspurt info de har fått på mail flere ganger. Kundebehandlerene jeg har snakket med på telefon har jeg oppfattet som hyggelige og hjelpsomme. Men selve opplevelsen har vært veldig dårlig. Per nå er saken ikke avsluttet eller ferdig behandlet.
Må forklare meg og sende info x ganger, på hva som har skjedd i boligen og sikkerheten i huset. Har forklart alt dette en gang, men tydeligvis ikke nok. Så er vel resultatet at man ikke får dekt. Blir frustrert av dette. Uavklart ennå da fakturaen ikke har kommet. Høres ut som de gjør alt for å slippe å betale ut, selv om det dreier seg om små summer,
er godt fonøyd med dei oppgjøra eg fått og oppfølginga
Bortsett fra siste oppgjør har jeg vært svært fornøyd med Fremtind forsikring og tiden det har tatt å få oppgjør.