Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp og oppfølging underveis. Norsktalende
Rask behandling av saker. Har hatt to saker siste år hvor jeg har vært litt uheldig og trengte litt hjelp. Fremtid behandlet og svarte kjapt på disse to sakene.
De har ikke noe komplisert byråkrasi . I kort talt de er har og nå I krise.
Har brukt flere forsikringsselskap men Fremtind tar helt klart siste plass. Jeg vil aldri anbefale Fremtind til folk jeg kjenner eller ikke kjenner!!!! Bytt til andre selskap før du får skade for da er det for sent!!!!
Meget rask og informativ tilbakemelding fra saksbehandler,ferdigbehandlet ette 2 dager.
Ville tvinge kundene til å ta gavekort istf cash. Ellers taper vi 25 prosent
Trodde virkelig at en slik "fillesak" for selskapet ville vært grei ordne. Men, som antatt, så lenge alt går bra og en betaler premien, er vi gode kunder. Når behovet for erstatning kommer, dag er man plutselig motpart