Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget rask og informativ tilbakemelding fra saksbehandler,ferdigbehandlet ette 2 dager.
Ville tvinge kundene til å ta gavekort istf cash. Ellers taper vi 25 prosent
Trodde virkelig at en slik "fillesak" for selskapet ville vært grei ordne. Men, som antatt, så lenge alt går bra og en betaler premien, er vi gode kunder. Når behovet for erstatning kommer, dag er man plutselig motpart
Enkelt å få kontakt, nettkontakt er enkelt nå du er logget inn på banksidene
Bare lureri styr unna altfor lite opplysninger ift hva de dekker.kan ikke være sykemeldt for samme ting to ganger..
Alltid førsteklasses hjelp å få og aldri «mistenkeliggjort» om krav. Rekker nesten ikke å avslutte samtalen før pengene er på konto! Har hatt en del småuhell men alltid grei behandling og raskt oppgjør!
Jeg har blitt snakket med på en ordentlig måte blitt tatt på alvor og fått svar på ting jeg lurte på angående forsikringer.